Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mlNY | użytkownik

imię i nazwiskoMaurycy Mielniczuk adresLongwy, Francja zarejestrowany30.11.2007 @02:17:28 ostatnio na stronie09.01.2012 @08:27:31
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty55 komentarze988 posty na forum3

komputer / sprzęt
ricoh caplio r5, nikon d40x, pentax k20d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~OneStopPress    02.02.2008 @18:24:13
dzięki wielkie :D
~redpunk    02.02.2008 @13:07:33
Dziękuję, dziękuję ((;
~martam25    31.01.2008 @01:28:26
Dzięki za komentarz
Zapraszam ponownie
~Mlyncon    29.01.2008 @19:26:03
Dzięki ... Pozdrawiam
~Mlyncon    29.01.2008 @19:20:00
To fota z 1997 roku ... jedyne co mogłem to w PS wymazać te wieże .. tylko po co ? poza tym fota analogowa ... thx
~kucyk120    16.01.2008 @12:03:55
dzieki miło mi to słyszeć zwłaszcza od kogoś kto również fotografuje kropelki
~leziaczek    16.01.2008 @11:55:37
dzieki
~Boorrriiisss    14.01.2008 @14:49:58
to pewnie ten wiatr tak wygiął to ... dziękuje i pozdrawiam ...
_______
Zapraszam wszystkich miłośników Jeziora Solińskiego ..... http://www.digart.pl/grupy/2385/Solina/

Żeglarze zapraszam do grupy .... http://www.digart.pl/grupy/4600/Zeglarze_/
~Merendil    10.01.2008 @17:31:03
dzieki, pozdrawiam ;]
~Juleczek    05.01.2008 @18:45:39
deprecha
~giftig17    05.01.2008 @17:08:28
dziękuję bardzo
_______
~ Dobre jest zawsze wrogiem lepszego. ~
~Ewcia6    01.01.2008 @21:38:09
dzieki twoja tez fajna
~b4    30.12.2007 @23:12:26
dzieki
~valori    20.12.2007 @00:39:42
dzięki
~rebelia1    17.12.2007 @16:38:26
daj mi znać jak coś wypracujesz chętnie obejrzę efektu (tylko nie odpuszczaj tematu jest wart popracowania
ostatnio edytowane: 2007-12-17 16:38:48
_______
rebelia
~rebelia1    17.12.2007 @16:33:54
co do rur.... no fajne miejsce nie powiem ale walnięte z lampą traci urok.... może jakiś statyw półmrok boczne światło może jakaś błębia ostrości, ginące w mroku rury. ??? co ty na to ???
proponuję przejść siędo rur jeszcze raz i przemyśleć sprawę
pozdrawiam rebelia
_______
rebelia
~boredlamb    13.12.2007 @20:24:45
NIE. Ja oceniłam to zdjęcie. A nie twoją pomyłkę :/
~boredlamb    13.12.2007 @19:35:00
chyba nie rozumiesz, to jest bez sensu robic zdjecie czyjegos graffitti, bo w tym nie ma zadnego twojego wkladu. takie zdjecie moze zrobic kazdy i wlozyc sobie do albumu z fotkami z wakacji.
~Hype    12.12.2007 @16:51:42
to nei ten dzial

w dziale "graffiti" ocenia sie prace a nie "czemu zrobileś zdjęcie"
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
+Ioreth    12.12.2007 @00:42:36
http://img30.picoodle.com/img/img30/5/12/11/f_1326366m_c0ce0b7.jpg Voila.

Po pierwsze, żeby w ogóle myśleć o obróbce i wrzucaniu do netu, zdjęcie musi być dobre, a to niestety rewelacyjne nie jest. Nie było specjalnie ostre (ostrość to podstawa), pierwszy plan był mocno prześwietlony. Ściągnij sobie GIMPa, a potem wpadnij na gg.
_______
+Ioreth    12.12.2007 @00:30:22
Tylko ja już nie pamiętam, które to było Mostek?
_______
~AbstractMode    11.12.2007 @18:35:18
chill, wrzucaj :>
+Ioreth    05.12.2007 @01:15:33
Mogę pokazać Ci Twoje usunięte zdjęcie przed i po podstawowej obróbce, jak chcesz. Mogę Ci pokazać jak niewiele potrzeba, żeby poprawić przyzwoite zdjęcie.
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt